Twitter miał w 2014 roku około 284 mln aktywnych użytkowników miesięcznie, a internauci wysyłali między sobą około 500 mln tweetów dziennie. Najaktywniejsze na TT są marki – wynika z badania Simply Measured.
Jak zaznaczają autorzy raportu, serwis zawdzięcza ten dobry wynik globalnemu charakterowi marki (77 proc. użytkowników TT mieszka poza USA), jak i użytkownikom mobilnym(80 proc. użytkowników korzysta z portalu z telefonu komórkowego).
W dalszej części badania czytamy o zaangażowaniu marek, które wzrosło o 105 proc. To dowód na to, tworzą one atrakcyjniejsze treści, ale też stawiają na komunikację bezpośrednią. 68 proc. wszystkich odpowiedzi stanowiły odpowiedzi z firmowych kont, a 91 proc. marek posiadających profil na TT odpowiedziało z kolei na pytania internautów. Największy zasięg miały tweety zamieszczane ze zdjęciem. (mw)
Metodologia
Autorzy raportu badali aktywność 100 największych marek na świecie w 2014 roku. Statystyki obejmują okres od 01.10.2014 – 31.12.2014.