Zwiększanie świadomości na tematy związane ze zmianami klimatycznymi, ubóstwem oraz stanem zdrowia społeczeństw, a także współtworzenie eliminujących je rozwiązań. Weber Shandwick przygotował raport o świadomym crowdsourcingu.
W badaniu poddano analizie ostatnie ruchy społeczne począwszy od Arabskiej wiosny aż po międzynarodowy Marsz Kobiet. We wnioskach przedstawiono możliwości ukierunkowania pasji, pomysłów i działań mobilizujących obywateli do zorganizowanych, skutecznych, przejrzystych i wielosektorowych wysiłków, które napędzają postęp społeczny.
Jak zaznaczają autorzy: crowdsourcing jest coraz częściej używany przez marki, by lepiej zarządzać przyszłością na wzajemnie połączonym rynku globalnym. W odpowiedzi organizacje oczekują specjalistów radzących sobie na wielu polach – od usług prawnych po sztuczną inteligencję. Dlatego chętnie będą angażować decydentów, naukowców i konsumentów.
Cały raport jest dostępny tutaj. (mw)