W zespole Raczkiewicz Chenczke Consultants awans. Na nowo utworzone stanowisko – consumer product PR directora – awansowała, liderka zespołu odpowiedzialnego m.in. za programy PR dla belVita czy Dove, Marta Gliszczyńska.
Gliszczyńska jest związana z branżą PR od ponad 10 lat. Do zespołu Rc2 dołączyła w 2010 roku. Specjalizuje się w budowaniu i wdrażaniu platform PR-u produktowego oraz kampanii edukacyjnych i działań adresowanych do liderów opinii. W Rc2 jest liderem zespołu odpowiedzialnego m.in. za programy PR dla belVity (Mondelez Polska), Dove (Unilever), Fortuny (Agros Nova) czy „Doceń olej rzepakowy“ (ZT Kruszwica). Gliszczyńska ma także bogate doświadczenie w obszarze PR-u korporacyjnego, zdobyte podczas projektów realizowanych m.in. dla Agory, Lockheed Martin (offset, F-16), Wurth Polska, Inforsys oraz Getin Banku. (kg)