Do grona klientów Galaktus PR dołączyły dwie nowe firmy. ReadyCode, marka tworząca rozwiązania dla branży gamedev, rozpoczęła współpracę z agencją w październiku 2023 roku, a Twinkly, marka specializująca się w tworzeniu oświetlenia RGB, w listopadzie 2023 roku.
Dla ReadyCode agencja zajmuje się opracowaniem i wprowadzaniem strategii komunikacji z docelową grupą odbiorców usług studia, czyli m.in. profesjonalistami z branży gamedev, osobami amatorsko zajmującymi się modowaniem gier czy entuzjastami gamingu śledzącymi wydarzenia w branży. Dba także o bezpośredni kontakt z mediami z Polski i ze świata, tworzenie treści marketingowych, informacji prasowych, newsletterów, prowadzenia kanałów firmy w mediach społecznościowych oraz ogólne doradztwo z zakresu PR.
We współpracy z Twinkly głównym zadaniem agencji jest zwiększenie rozpoznawalności marki na polskim rynku. Galaktus PR zajmuje się kontaktem z polskimi mediami i influencerami oraz realizacją współprac marketingowych m.in. na YouTubie, Instagramie i TikToku.
Za realizację działań po stronie agencji na rzecz klientów odpowiadają interdyscyplinarne zespoły pod przewodnictwem Michała Filipka, PR Managera.
Agencja pozyskała klientów w ramach działań new business. Strony nie ujawniają więcej szczegółów na temat zawartej umowy. (ao)