Agencja Roots PR w październiku 2017 roku rozpoczęła proces rebrandingu, który wiązał się z rozwojem działalności. Formalna zmiana nazwy spółki na ROOTS nastąpiła w połowie grudnia 2017 roku. Firma świadczy teraz usługi z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Rozszerzyła swoją ofertę o dział kreacji digital, aktywności z zakresu BTL, ATL i DTP. Agencja zwiększyła też kompetencje eventowe i obecnie samodzielnie produkuje i koordynuje wszelkiego rodzaju wydarzenia.
W związku ze zmianami, do zespołu ROOTS dołączyły dwie osoby.
Karolina Ostrowska w październiku 2017 roku objęła stanowisko Client Service Directora. Odpowiada m.in. za: utrzymywanie relacji z klientami agencji, sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem działu client service, opracowywanie i rozwijanie narzędzi potrzebnych do funkcjonowania działu i firmy czy współtworzenie strategii na potrzeby klientów.
Ostrowska ma 20 lat doświadczenia w obszarze marketingu. Ostatnio związana była z agencjami San Markos i Plej, a wcześniej z Brand Support, Nano oraz DEM’a Promotion Polska. Realizowała projekty z zakresu CSR, digital, event, ATL czy BTL. Pracowała m.in. dla takich firm i marek jak: Vision Express, Euronet, Iveco, Cersanit, LG, EWE, Edenred, Play, H&M, HBO, Coty, Peugeot, Lotte Wedel, Maspex, Energizer, Medicover i Mennica Polska.
W styczniu 2018 roku pracę w ROOTS rozpoczęła Katarzyna Małuj. Dołączyła do zespołu obsługi klienta, gdzie objęła stanowisko Senior Account Managera. Prowadzi działania dla wybranych zleceniodawców, a także zajmuje się realizacją wydarzeń specjalnych. Do jej zadań należą m.in. planowanie i koordynacja prac związanych z prowadzonymi projektami oraz współudział w rozwoju strategii marketingowej klientów.
Małuj z PR-em i marketingiem związana jest od 15 lat. Przez poprzednich osiem lat pracowała w Grupie Energa, gdzie przez dwa lata obejmowała stanowisko głównego specjalisty ds. komunikacji i marketingu oraz kierownika biura komunikacji i marketingu.
Na zdjęciu od lewej: Katarzyna Małuj, Karolina Ostrowska
ROOTS korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pp)