Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Rebranding Góralków. Marka już nie tylko dla dzieci i nastolatków. marka góralki zmienia strategię komunikacji. rozszerza grupę odbiorców o kobiety i osoby starsze, ale zachowuje dotychczasowych – dzieci i nastolatków. zmienia także szatę graficzną. marka chce być postrzegana jako „nowoczesny brand dla całej rodziny”. wprowadzenie nowej strategii komunikacji poprzedziła kampania teaserowa w mediach społecznościowych. na facebooku przez tydzień zmieniało się zdjęcie w tle – była to grafika przedstawiająca paczkę, która była stopniowo rozrywana i pokazywała góralki w nowych opakowaniach. na instagramie z kolei pojawiła się seria filmów, w których góralka porzuca stare opakowanie i wędruje w poszukiwaniu nowego. na fanpage’u marki ma pojawić się także komunikacja skierowana do dojrzalszej grupy odbiorców. marka planuje także działania z youtuberami – m.in. konkurs, który rozpocznie się 7 listopada. powstanie również nowa strona internetowa, przedstawiająca smaki wafelków z dopasowanymi do nich historiami opisującymi poszczególne grupy docelowe. przez połączenie każdego ze smaków z elementami charakterystycznymi dla różnych grup wiekowych, marka chce zwrócić uwagę na to, że góralki „mogą być konsumowane przez każdego, bez względu na wiek”. za całość działań w mediach społecznościowych odpowiada agencja abanana. (mb).
Marka Góralki zmienia strategię komunikacji. Rozszerza grupę odbiorców o kobiety i osoby starsze, ale zachowuje dotychczasowych – dzieci i nastolatków. Zmienia także szatę graficzną.
Marka chce być postrzegana jako „nowoczesny brand dla całej rodziny”. Wprowadzenie nowej strategii komunikacji poprzedziła kampania teaserowa w mediach społecznościowych. Na Facebooku przez tydzień zmieniało się zdjęcie w tle – była to grafika przedstawiająca paczkę, która była stopniowo rozrywana i pokazywała Góralki w nowych opakowaniach. Na Instagramie z kolei pojawiła się seria filmów, w których Góralka porzuca stare opakowanie i wędruje w poszukiwaniu nowego. Na fanpage’u marki ma pojawić się także komunikacja skierowana do dojrzalszej grupy odbiorców.
Marka planuje także działania z youtuberami – m.in. konkurs, który rozpocznie się 7 listopada. Powstanie również nowa strona internetowa, przedstawiająca smaki wafelków z dopasowanymi do nich historiami opisującymi poszczególne grupy docelowe.
Przez połączenie każdego ze smaków z elementami charakterystycznymi dla różnych grup wiekowych, marka chce zwrócić uwagę na to, że Góralki „mogą być konsumowane przez każdego, bez względu na wiek”.
Za całość działań w mediach społecznościowych odpowiada agencja Abanana. (mb)