Marka Góralki zmienia strategię komunikacji. Rozszerza grupę odbiorców o kobiety i osoby starsze, ale zachowuje dotychczasowych – dzieci i nastolatków. Zmienia także szatę graficzną.
Marka chce być postrzegana jako „nowoczesny brand dla całej rodziny”. Wprowadzenie nowej strategii komunikacji poprzedziła kampania teaserowa w mediach społecznościowych. Na Facebooku przez tydzień zmieniało się zdjęcie w tle – była to grafika przedstawiająca paczkę, która była stopniowo rozrywana i pokazywała Góralki w nowych opakowaniach. Na Instagramie z kolei pojawiła się seria filmów, w których Góralka porzuca stare opakowanie i wędruje w poszukiwaniu nowego. Na fanpage’u marki ma pojawić się także komunikacja skierowana do dojrzalszej grupy odbiorców.
Marka planuje także działania z youtuberami – m.in. konkurs, który rozpocznie się 7 listopada. Powstanie również nowa strona internetowa, przedstawiająca smaki wafelków z dopasowanymi do nich historiami opisującymi poszczególne grupy docelowe.
Przez połączenie każdego ze smaków z elementami charakterystycznymi dla różnych grup wiekowych, marka chce zwrócić uwagę na to, że Góralki „mogą być konsumowane przez każdego, bez względu na wiek”.
Za całość działań w mediach społecznościowych odpowiada agencja Abanana. (mb)