poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościRebranding HOUSE&more

Rebranding HOUSE&more

HOUSE&more – sieć salonów wnętrzarskich typu concept store, oferująca meble i akcesoria, a także właściciel sklepu internetowego – po ośmu latach obecności na rynku (od 2009 roku) postanowiło odświeżyć wizerunek.

Firma posiada w swojej ofercie produkty zagranicznych marek (Riviera Maison, Manutti czy Eichholtz), a także własne marki Miloo, dostępne w trzech liniach: Home, Garden oraz Design. Jak czytamy w informacji prasowej, do decyzji o rebrandingu przyczyniło się „grono miłośników Miloo Home, które urosło na przestrzeni lat, co wpłynęło na wzrost rozpoznawalności marki i jej znaczenie w portfolio HOUSE&more”. Firma będzie teraz funkcjonować jako Miloo Home.

Oprócz zmiany nazwy marka przygotowała także nową identyfikację wizualną. Jak informują przedstawiciele Miloo Home, nowy logotyp jest „elegancki, utrzymany w kolorystce czerni i bieli oraz zamknięty w kwadracie” i odzwierciedla najważniejsze wartości firmy, takie jak: jakość, design i funkcjonalność. Zmieniona nazwa „to odpowiedź na dynamiczne zmiany, jakie obserwujemy w świecie polskiego interior design w ostatnich latach” – czytamy w informacji prasowej. Jak dalej tłumaczy marka: „zainteresowanie wystrojem wnętrz rośnie z roku na rok, konsumenci są bardziej świadomi, poszukują inspiracji. Coraz częściej korzystają też z usług architektów wnętrz, na współpracę z którymi Miloo Home kładzie duży nacisk. Nowa marka łączy w sobie lata doświadczenia na polskim rynku z nowoczesnym i funkcjonalnym designem, odzwierciedlającym najnowsze trendy”.


Dotychczasowy logotyp marki HOUSE&more

Marka przygotowała też nowe hasło. Jak czytamy, Miloo Home to „marka bliska swoim klientom, pomagająca im budować piękne historie ich domów oraz mieszkań, co podkreśla swoim motto – »Every home has a story«. Miloo Home wierzy, że to ludzie są sercem każdego wnętrza. Zachęca do czerpania inspiracji z tego, co tworzy i adaptowania ich w taki sposób, aby nasz dom mógł opowiedzieć naszą własną, niepowtarzalną historię”. (bm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj