Tomek Tomczyk, autor bloga kominek.es, tworzy nową markę – Jason Hunt. Pod tą nazwą będzie występował od początku 2015 roku. Uruchomił także wydawnictwo, które będzie się zajmowało wydawaniem i sprzedażą jego książek – informuje na swoim blogu.
„Chciałem mieć logo, któremu wystarczy jedno spojrzenie, by na zawsze zapamiętać formę zapisu. Taki jest JasonHunt” – pisze Tomczyk. I dodaje, skąd wziął się pomysł na tę nazwę.
„Bez Jasona nigdy nie byłoby Kominka, bo najpierw byłem Jasonem i prywatnie nigdy nie przestałem nim być, co w symboliczny sposób udowodniłem wczorajszym zdjęciem z Nowego Jorku na Instagramie. Jason Hunt to nie jest moje nazwisko. Nie mam nic przeciwko, abyście zawsze nazywali mnie Tomkiem lub Kominkiem” – zaznaczył.
Bloger uruchomił także wydawnictwo JasonHunt Books, które będzie się zajmowało wydawaniem i sprzedażą jego książek. Na razie w ofercie są dwa tytuły: „Bloger i Social media” oraz „Blog. Pisz kreuj zarabiaj”.
O szczegółach związanych z nową stroną Tomczyk poinformuje 31 grudnia. (mw)