Marka piwa Harnaś, należąca do koncernu Carlsberg Polska, przeszła rebranding. Wprowadzone zmiany wynikają z obserwacji zmieniających się dynamicznie trendów i preferencji konsumentów, także co do wzornictwa opakowań – wyjaśniają przedstawiciele marki. „Etykiety są spokojniejsze, stonowane i nowoczesne” – czytamy w informacji prasowej.
Na odświeżonych opakowaniach postać bohatera Harnasia „została urealniona, ma wyraźniejsze rysy twarzy oraz została znacząco powiększona” – tłumaczy marka. Zmiany objęły także logotyp, którego belka stała się „prosta i statyczna”. Zachowano jednak dotychczasową kolorystykę – dominują czerwień, granat i biel.
„Nowe opakowania Harnasia są nie tylko unowocześnieniem marki i podążają za trendami we wzornictwie opakowań, ale także budują percepcję jakości tego piwa” – mówi Patrycja Skierska, Brand Manager marki.
Dotychczasowe wzornictwo marki Harnaś, które z drobnymi zmianami obowiązywało od 2011 roku
Pierwsze produkty w nowej szacie graficznej zaczęły trafiać na półki sklepowe na początku stycznia 2019 roku. W związku z rebrandingiem w pierwszym kwartale tego roku w miejscach sprzedaży pojawią się promocyjne materiały POS.
Za projekt rebrandingu i kreację nowych opakowań odpowiada agencja Dragon Rouge Polska. (bm)