niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMultum PR z okazji dziesięciolecia zmienia logo

Multum PR z okazji dziesięciolecia zmienia logo

Z okazji dziesięciolecia istnienia wrocławska agencja Multum PR przeszła rebranding obejmujący m.in. zmianę logo oraz nową witrynę internetową. Proces zmiany identyfikacji wizualnej spółka przeprowadziła samodzielnie, a pracami nad projektem kierował Jakub Dyda, dyrektor kreatywny agencji.

„Zmieniamy się, bo zmienia się sposób, w jaki ludzie i firmy komunikują się. Usługi public relations nie są już tym samym, co oferowaliśmy dekadę temu. Zmieniły się potrzeby i oczekiwania klientów, zmienił się rynek pracy, dlatego też tak mocno postawiliśmy na employer branding. Nasz rebranding to efekt tych zmian, do których chcemy się dostosować” – mówi Paweł Ciećkiewicz, dyrektor zarządzający Multum PR.

Poprzednie logo Multum PR
Poprzednie logo, które z drobnymi zmianami obowiązywało od początku istnienia agencji

Jak wyjaśniają przedstawiciele firmy, logo zmieniło się prawie całkowicie. Ich zdaniem tak duża zmiana wynika z tego, że jako zespół nie czuli, że stare logo odzwierciedla „energię firmy, różnorodność proponowanej oferty i przeprowadzonych realizacji”.

„W nowym logo chciałem pokazać, co jest podstawą naszej działalności – a są nimi rozmowa, dialog, komunikacja – stąd wziął się kształt sygnetu. Jest wypełniony gradientem z naszych kolorów podstawowych – niebieskim oddającym nasz profesjonalizm i nowoczesność oraz fioletowym, który symbolizuje naszą kreatywność i wiedzę” – tłumaczy Jakub Dyda.

Element, który pozostał po starym logo, to skrót nazwy firmy w postaci litery „M” w sygnecie – opisuje agencja. Jednak w obecnej wersji litera „M” została zaprojektowana tak, aby przypominała także połączone litery „P” i „R”. Logo dopełnia nowoczesny, nieco zaokrąglony font, który pasuje do opływowych kształtów identyfikacji – wyjaśnia dalej Multum PR.

Cały proces rebrandingu z uwagi na obowiązki związane z bieżącą obsługą klientów agencji został rozłożony w czasie. „Chciałem, aby cały zespół czuł się odpowiedzialny za przeprowadzenie tej zmiany i aby każdy mógł coś dodać od siebie” – mówi dyrektor kreatywny. Większość zmian została przeprowadzona w ciągu ostatnich trzech miesięcy. Mimo że nowa strona internetowa została już uruchomiona, to prace związane z jej rozbudową i ulepszeniem jeszcze się nie zakończyły. (bm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj