UPC od 4 września 2017 roku reklamuje się nowym logo. Zmianę zaprezentowano na stronie operatora usług komunikacyjnych przy okazji wprowadzenia nowej promocyjnej oferty pod nazwą Happy Home. Jak informuje biuro prasowe w rozmowie z PRoto.pl, logotyp będzie sukcesywnie wprowadzany we wszystkich wykorzystywanych do tej pory nośnikach, a do końca września będzie wymieniane także oznakowanie w salonach i punktach sprzedaży.
Poprzedni znak obowiązywał przez blisko dziewięć lat, od 2008 roku.
Poprzedni logotyp UPC, który obowiązywał od 2008 roku
Przedstawiciele firmy komentują dla PRoto decyzję o rebrandingu, uzasadniając ją zmianą sposobu wspólnego spędzania czasu przez rodziny w porównaniu do czasów sprzed cyfryzacji i dostępności sieci Wi-Fi. „Rzadziej gromadzimy się przed telewizorem czy komputerem, aby wspólnie obejrzeć film. Teraz każdy domownik ma własne urządzenie podłączone do sieci – smartfon, laptop czy tablet i oczekuje szybkiego i stabilnego łącza w każdej części domu, żeby korzystać bez przeszkód z mediów społecznościowych i oglądać dowolne treści” – informuje Marlena Skolimowska, PR and Brand Communication Expert.
Jak tłumaczy dalej: „Biorąc pod uwagę tę zmieniającą się rzeczywistość, podjęliśmy decyzję o odświeżeniu naszej marki, aby w pełniejszy sposób komunikowała swoje cele. Chcemy zmienić naszą percepcję wśród klientów – nie dostarczamy im technologii i urządzeń, ale dzięki naszej bogatej ofercie jesteśmy w centrum życia rodziny, zaspokajając potrzebę rozrywki i kontaktu z innymi. Wychodzimy do klientów z nowym komunikatem, a nasza nowa identyfikacja wizualna doskonale go podkreśla”.
Oprócz nowego logotypu marka zdecydowała się na wprowadzenie zmienionej typografii oraz hasła „Radość z każdej chwili”.
Projekt nowego logo przygotowała firma TBWA Global Team.
(bm)