Rechters od stycznia 2019 roku odpowiada za prowadzenie działań PR dla Lufthansa Group w Polsce. Polska firma umowę o współpracy podpisała z niemiecką agencją Achtung!, która została wybrana przez klienta do stworzenia globalnej sieci agencji obsługujących Lufthansa Group i zarządzania nią. Achtung! będzie odpowiadać za planowanie i rozwój działań PR w 41 krajach, wyłączając rodzime rynki w Niemczech, Belgii, Austrii i Szwajcarii.
Rechters zostało wybrane do współpracy w wyniku przetargu. Po stronie agencji za działania dla klienta odpowiadają Iwona Janicka, Managing Partner, Wojciech Liczkowski, Account Director, oraz Stanisław Regulski, PR Account Executive.
Strony nie informują o pozostałych szczegółach umowy.
Poprzednio na polskim rynku działaniami dla linii lotnicznej Lufthansa zajmowała się agencja Solski Communications, która obsługiwała klienta w ramach jego umowy z Burson-Marsteller. (pp)