W kwietniu 2025 roku marka odzieżowa Recman przekazała, ze została partnerem strategicznym warszawskiego obiektu sportowo-eventowego – stadionu PGE Narodowego. Zgodnie z założeniami firmy, partnerstwo ma łączyć świat modowej elegancji z ikoną wielofunkcyjności i życia publicznego w stolicy.
Marka wspomina, że PGE Narodowy jest miejscem o unikalnym charakterze. Jest to bowiem nowoczesny stadion otwarty dla każdego, który co roku gromadzi miliony osób podczas koncertów światowych gwiazd, widowisk sportowych i kulturalnych, a także prestiżowych spotkań biznesowych. Jako centrum wydarzeń o ogólnopolskim i międzynarodowym znaczeniu PGE Narodowy stał się niejako symbolem Warszawy, który łączy ludzi z różnych środowisk.
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak działania sponsoringowe wpływają na budowanie emocji wokół marki? Weź udział w Dialogu PRoto i bądź z nami już 16 kwietnia!
Jak podaje Recman, PGE Narodowy od lat wyznacza wysokie standardy, kierując się pasją i budowaniem pozytywnych emocji. Jest to sposób działania podobny do marki, która funkcjonuje już od 35 lat. Gdy powstała w 1986 roku miała zaledwie jednego pracownika. Dziś Recman zatrudnia kilkuset specjalistów i produkuje dziesiątki tysięcy garniturów, łącząc tradycję z nowoczesnym podejściem do mody męskiej. Marka podkreśla, że to właśnie dzięki konsekwentnej strategii, pracowitości oraz pasji do elegancji zyskała rozpoznawalność na polskim rynku odzieżowym.
W ramach partnerstwa Recman dołączył do grona partnerów biznesowych stadionu jako partner odzieży premium PGE Narodowego. (ao)