„Be More Human” – to nazwa nowej kampanii marki Reebok. Firma do współpracy przy niej zaprosiła Joannę Jędrzejczyk, aktualną Mistrzynię Świata mieszanych sportów walki.
Kampania, która rozpoczęła się 1 lutego 2016 roku, zakłada działania zarówno w internecie, outdoorze, jak i w kinie, prasie czy w punktach sprzedaży – w sklepach Reebok oraz sieci GoSport. W ramach akcji powstał spot prezentujący ducha walki i siłę charakteru Joanny Jędrzejczyk. Można go zobaczyć w mediach społecznościowych.
„Wierzymy, że przyjmując styl życia, który promujemy pod hasłem «Be More Human», dołączamy do takich ludzi jak Joanna – zjednoczonych we wspólnym celu, którzy na treningach z ogromną satysfakcją dają z siebie absolutnie wszystko, często okupując to nieludzkim zmęczeniem i wysiłkiem” – mówi Piotr Jurkowski, Brand Activation Manager Reebok w Polsce.
Fot. materiały prasowe
Kampania potrwa do końca lutego bieżącego roku.
Jędrzejczyk jest wielokrotną mistrzynią Polski, Europy i świata w tajskim boksie. W marcu 2015 roku została również mistrzynią świata MMA, federacji UFC. Jędrzejczyk obroniła tytuł już dwukrotnie. (ak)