Kolejna edycja charytatywnej akcji Reklama Dzieciom, organizowanej przez Telewizję Polską, przyniosła ponad 2,3 mln złotych. Tegoroczny blok reklamowy został wyemitowany w Wigilię Bożego Narodzenia przed Wiadomościami o 19.30. Jak co roku, był to jedyny blok reklam w tym dniu na antenach Telewizji Polskiej, a biorący w nim udział sponsorzy akcji zapłacili specjalną cenę. Dochód z tegorocznej akcji zostanie podzielony między instytucje i organizacje, które złożyły odpowiedni wniosek w Biurze Zarządu i Spraw Korporacyjnych TVP do 31 grudnia 2005 r.
O przyznaniu dotacji zdecyduje Komisja ds. Darowizn, powołana przez Zarząd TVP. Lista beneficjentów tegorocznej akcji zostanie ogłoszona w pierwszym kwartale 2006. Każdego roku w Wigilię emitowany jest jedyny blok reklamowy, z którego dochód wspomaga instytucje oraz placówki, prowadzące działalność opiekuńczą, wychowawczą i zdrowotną na rzecz dzieci.
