Dzięki cyklowi licytacji organizowanych przez Komitet Ochrony Praw Dziecka firmy będą miały okazję nie tylko pomóc podopiecznym KOPD, ale także rozreklamować swoje marki.
Przedmiotem aukcji są powierzchnie reklamowe w czołowych polskich tytułach. Od 12 września 2011 roku można licytować powierzchnie w Gazecie Wyborczej, Polityce oraz Dzienniku Gazecie Prawnej. Udział w licytacji to okazja do zareklamowania swojej firmy – cena wywoławcza powierzchni zaczyna się już od 20% ich rynkowej wartości.
Całkowity dochód z aukcji zostanie przeznaczony na działalność Centrum Interwencyjnego KOPD, w którym udzielane jest wsparcie psychologiczne oraz prawne pokrzywdzonym dzieciom – ofiarom przemocy emocjonalnej, fizycznej oraz seksualnej. Miesięcznie Centrum pomaga co najmniej 350 rodzinom, a koszt terapii jednego dziecka szacuje się na 3000 złotych.
PRoto.pl jest patronem projektu.