środa, 29 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościZe świataReklamy na Threads? Meta sprawdza nowe rozwiązanie w USA i Japonii

Reklamy na Threads? Meta sprawdza nowe rozwiązanie w USA i Japonii

Meta ogłosiła, że jest w trakcie sprawdzania reklam na Threads z wybranymi markami w USA i Japonii. Jak przekazuje szef Instagrama Adam Mosseri, firma zamierza poznać opinie użytkowników, zanim rozszerzy testy na inne rynki – pisze techcrunch.com.

Mosseri podejrzewa, że „będzie wiele opinii na temat tego, jak Meta powinna podchodzić do reklam”, dlatego firma upewnia się, że będą one wyglądały jak posty na Threads, które użytkownicy mogliby uznać za interesujące i przydatne. „Będziemy uważnie monitorować ten test, zanim zaczniemy wprowadzać go na większą skalę, mając na celu doprowadzenie reklam w Threads do miejsca, w którym będą równie interesujące jak treści organiczne” – dodaje Mosseri, cytowany przez źródło.

Jak informuje Meta, pojawiające się na stronie głównej Threads reklamy będą opatrzone etykietą „Sponsorowane”. Ponadto, w początkowych testach będą to jedynie materiały graficzne. Firma dodała także, że użytkownicy będą mieli możliwość kontrolowania tematów przekazów promocyjnych, a także zgłaszania do nich uwag. (ao)

Źródło: techcrunch.com, Threads is testing ads in the US and Japan, Ivan Mehta, 24.01.2025

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj