Kwietniowe wydanie magazynu ukazało się w odświeżonej wersji. Focus ma nowe: logo, makietę i slogan brandingowy – „Nauka zmienia świat” (wcześniej „Poznać i zrozumieć świat”).
Przed zmianą:
Po zmianie:
Magazyn przebudował również rubryki i zmienił charakter artykułów, które teraz mają koncentrować się na praktycznej stronie nauki.
Autorem logo i makiety jest Łukasz Kamieniak – dyrektor artystyczny Focusa. Nowa strategia magazynu i idea komunikacyjna powstała we współpracy z firmą Synergion. Działania promocyjne zaplanował dział marketingu Burdy.
Sprzedaż Focusa wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca telewizję (TVN, TVN24, PTV MIX URBAN, MIX DOROŚLI), radio (RMF FM, TOK FM, Eska), kina Helios, punkty sprzedaży, prasę (magazyny Burda Media), internet oraz media społecznościowe Burda Media. Za zakup kampanii odpowiada dom mediowy Starcom. (pk)