Od listopada 2017 roku Remigiusz Mielczarek pełni rolę International PR Managera w ASM – Market Research and Analysis Center. Zastąpił na tym stanowisku Przemysława Danę. Do jego obowiązków należy promowanie realizowanych przez ASM i jej partnerów projektów unijnych, nadzorowanie działań PR, które skupiają się na upowszechnianiu międzynarodowej działalności firmy wśród polskich partnerów.
Dotychczasowo Mielczarek przez ponad dwa i pół roku pracował jako specjalista ds. PR w 3PR/Consulting. Współtworzył tam między innymi biuro prasowe łódzkiej Manufaktury. Był też przez ponad rok rzecznikiem prasowym Fundacji dla Dzieci z Chorobami Nowotworowymi „Krwinka” – zajmował się media relations oraz budowaniem relacji z ambasadorami marki (m.in. z Piotrem Roguckim i Moniką Kuszyńską).
Posiada też dwudziestoletnią praktykę dziennikarską m.in. w stacjach radiowych oraz telewizyjnych. Od dwudziestu lat pracuje też jako konferansjer na wydarzeniach biznesowych, sportowych i kulturalnych.
Nowy International PR Manager w ASM jest absolwentem studiów podyplomowych z dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Remigiusz Mielczarek jest też magistrem teatrologii Uniwersytetu Łódzkiego. (mp)