Agencja kreatywna Od kuchni, specjalizująca się w obsłudze marek spożywczych i z sektora HoReCa, rozpoczęła współpracę z restauracjami należącymi do międzynarodowej sieci Gan bei, oferującymi kuchnię azjatycką.
Od grudnia agencja odpowiada za całościową obsługę mediów społecznościowych (Facebook, Instagram i TikTok), a także prowadzi działania PR i influencermarketingowe. Od kuchni zajmuje się też tworzeniem treści fotograficznych oraz materiałów wideo dla klienta.
Zespół Od kuchni odpowiada za komunikację oraz działania marketingowe dwóch warszawskich lokali: w Westfield Mokotów oraz przy ul. Chmielnej (który wkrótce zostanie otwarty).
Od kuchni dysponuje studiem kulinarnym i fotograficznym, materiały są więc przygotowywane zarówno w lokalach gastronomicznych, jak i wewnętrznie. Projekt nadzoruje Magda Malutko, właścicielka agencji, która odpowiada też za obszar fotografii kulinarnej.
Działania w social mediach prowadzą Magdalena Sołśnia i Katarzyna Gajownik (obie pełnią funkcje Marketing Specialist). PR-em i influencer marketingiem zajmują się Kaja Pomiankiewicz, PR Manager, oraz Natalia Juszczak, Communication Specialist.
Strony nie podają, na ile zawarły umowę. Gan bei nie korzystało wcześniej z usług agencji PR na polskim rynku. (mb)