Retail Institute, ośrodek dialogu, badań i analiz oraz przestrzeń do dyskusji dla ekspertów z branży retail, przeszedł trwający niemal pół roku proces rebrandingu. Organizacja zmieniła m.in. nazwę, logo czy stronę internetową. Dzięki temu ma zyskać nowoczesny i wyrazisty charakter.
„Rebranding to nie tylko zmiana logotypu i elementów składających się na identyfikację wizualną firmy. W przypadku całego procesu, to co najważniejsze tak naprawdę pozostaje niewidoczne dla oczu. Całość prac jest wynikiem strategicznych zmian zachodzących w organizacji, poszukiwania przez nią tożsamości, elementów wyróżniających i przestrzeni do dalszego rozwoju. W trakcie prac gruntownie została przemyślana rola i wizja rozwoju RI. Przypisane cechy i wartości, które tworzą DNA organizacji, odzwierciedlają naszą osobowość, aspiracje i umożliwiają zarówno nam, jak i firmom partnerskim, utożsamienie się z budowaną przez nas organizacją” – wyjaśnia Anna Szmeja, CEO Retail Institute.
Projekt rebrandigu zrealizowały firma ARPI Network oraz studio design Michała Korolca.
Poprzedni logotyp
(pp)