poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościRetail Institute po rebrandingu

Retail Institute po rebrandingu

Retail Institute, ośrodek dialogu, badań i analiz oraz przestrzeń do dyskusji dla ekspertów z branży retail, przeszedł trwający niemal pół roku proces rebrandingu. Organizacja zmieniła m.in. nazwę, logo czy stronę internetową. Dzięki temu ma zyskać nowoczesny i wyrazisty charakter.

„Rebranding to nie tylko zmiana logotypu i elementów składających się na identyfikację wizualną firmy. W przypadku całego procesu, to co najważniejsze tak naprawdę pozostaje niewidoczne dla oczu. Całość prac jest wynikiem strategicznych zmian zachodzących w organizacji, poszukiwania przez nią tożsamości, elementów wyróżniających i przestrzeni do dalszego rozwoju. W trakcie prac gruntownie została przemyślana rola i wizja rozwoju RI. Przypisane cechy i wartości, które tworzą DNA organizacji, odzwierciedlają naszą osobowość, aspiracje i umożliwiają zarówno nam, jak i firmom partnerskim, utożsamienie się z budowaną przez nas organizacją” – wyjaśnia Anna Szmeja, CEO Retail Institute.

Projekt rebrandigu zrealizowały firma ARPI Network oraz studio design Michała Korolca.

Poprzedni logotyp

(pp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj