Wraz z początkiem 2025 roku Revoult, globalna aplikacja finansowa i europejski bank, wystartował z nową kampanią reklamową promowaną hasłem „Banking and Beyond”. Działania promocyjne obejmują ponad 20 krajów, w tym Polskę.
Inicjatywa to kolejny krok w rozwoju marki Revolut, która w 2025 roku planuje zwiększyć działania marketingowe, by wzmocnić rozpoznawalność oraz budować silniejsze relacje z klientami. W najnowszej kampanii marka zaprasza konsumentów do „świata bankowych możliwości”.
„Kampania »Banking and Beyond« oddaje magię możliwości drzemiących w kieszeni każdego klienta Revolut i więź emocjonalną między ludźmi a ich pieniędzmi. W Revolut każdy nasz ruch ma na celu zapewnienie naszym klientom większych możliwości i wykraczanie poza to, co oferują im tradycyjne instytucje finansowe. Chcemy być bankiem pierwszego wyboru dla naszych klientów” – przekazał Antoine Le Nel, Chief Growth and Marketing Officer.
W ramach działań promocyjnych powstał wyreżyserowany przez Iana Ponsa Jewella ze studia ProdCo spot, który – jak przekazują przedstawiciele marki – „odkrywa świat wielu możliwości, które każdy klient Revolut ma pod ręką, w kieszeni”.
Kampania łączy film, reklamę zewnętrzną (OOH), w tym cyfrową (DOOH), oraz działania w mediach społecznościowych. Działania promocyjne pojawią się również na platformach streamingowych, takich jak Netflix, Amazon czy BVOD (we Francji, Włoszech i Niemczech) oraz na TikToku (w Szwecji, Niemczech i Polsce).
Kampania została zrealizowana przy współpracy z agencją Anomaly, która po raz drugi została zaangażowana do globalnego projektu marki Revolut. (kn)