Rexona, producent kosmetyków do higieny osobistej, została oficjalnym partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej.
Jak przekazano w komunikacie prasowym, siatkówka jest symbolem determinacji, skuteczności i pewności siebie. Według Rexony, są to cechy wpisane zarówno w DNA samej marki, jak i polskich siatkarek i siatkarzy. Partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej ma za zadanie wspierać rozwój sportu i budować relacje z publicznością.
W ramach umowy na 2024 rok Rexona uzyskała prawo do posługiwania się tytułem „Partnera Polskiej Siatkówki” oraz „Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Siatkowej”. Marka może także wykorzystywać w działalności marketingowej oficjalny logotyp reprezentacji Polski. Ponadto, umowa gwarantuje ekspozycję stadionową, a także możliwość wykorzystywania wizerunku zawodników i logo PZPS i Polskiej Siatkówki w kampaniach reklamowych. Logo marki Rexona pojawi się w materiałach marketingowych związku, na ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych oraz na stronie internetowej PZPS – czytamy w komunikacie.
„Niezmiernie cieszymy się, że do grona naszych sponsorów i najbliższych partnerów dołącza globalna marka tej klasy co Rexona. W siatkówce staramy się nieustannie być na czele naszej dyscypliny – nie tylko w kwestii wyników sportowych, ale we wszystkich aspektach naszej działalności. Chcemy wpisywać się w najlepsze standardy i wyznaczać trendy w naszym sporcie. Sądzę, że pod wszystkimi tymi względami doskonale pasujemy do siebie z marką Rexona i firmą Unilever. Mówimy podobnym językiem o naszej misji i wizji, a sport jest dla nas wspólnym, naturalnym środowiskiem. To daje nam nadzieję na doskonałą współpracę, z korzyścią dla nas wszystkich, w tym naszych niezastąpionych kibiców” – mówi Sebastian Świderski, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej. (ao)