niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościRezultaty kampanii społecznej „Podziel się sukcesem”

Rezultaty kampanii społecznej „Podziel się sukcesem”

Gazeta BCC donosi, że akcja społeczna „Podziel się sukcesem” organizowana przez Biznes Centre Club wpłynęła korzystnie na wizerunek przedsiębiorców. Dzięki kampanii medialnej (telewizyjnej i outdoorowej) przedsiębiorca jest obecnie postrzegany jako osoba: inteligentna, wykształcona, zaradna, kompetentna i wrażliwa społecznie.
Blisko o 100% (w porównaniu z rokiem 2004) wzrosła akceptacja wobec zajmowania przez przedsiębiorców najwyższych stanowisk państwowych oraz pełnienia przez nich ważnych funkcji politycznych i społecznych. Kampania wpłynęła również na wzrost liczby firm społecznie odpowiedzialnych i zwiększyła wiedzę społeczeństwa na temat społecznego zaangażowania biznesu.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj