piątek, 8 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościRiposta stawia na PR

Riposta stawia na PR

Agencja marketingowa Riposta będzie zajmować się także działaniami public relations. Za tę specjalizację firmy odpowiadać będzie Mateusz Grzeszczuk, nowy dyrektor zarządzający.

Riposta została stworzona w styczniu 2007 roku, a jej założycielem jest Dymitr Doktór. Do marca 2022 pełnił on funkcję dyrektora zarządzającego agencji. Firma będzie dalej rozwijać dotychczasową ofertę, w której znalazły się m.in. tworzenie systemów grywalizacyjnych, aplikacji do onboardingu czy platform wewnętrznych dla firm. Działania PR, które firma wprowadza do oferty, będą skierowane przede wszystkim do branży medycznej.

Za stworzenie i rozwój biznesu będzie odpowiedzialny Mateusz Grzeszczuk, który będzie koncentrował się na projektach z obszaru public relations, komunikacji korporacyjnej, współpracy z administracją publiczną oraz wspieraniu organizacji pozarządowych.

„Pozostaniemy jednak zawsze butikową agencją, która pozwala na pracę i zaangażowanie całego zespołu. Tym sposobem dajemy klientom maksymalny komfort i możliwość korzystania z wiedzy i doświadczenia naszych specjalistów” – mówi Grzeszczuk.

Nowy dyrektor zarządzający Riposty z branżą PR jest związany od ponad sześciu lat. Pracował w takich agencjach jak Vision Group, Walk czy Brandlab. Specjalizuje się w PR korporacyjnym dla firm z branży farmaceutycznej i medycznej. Pracował m.in. dla takich firm jak Adamed Pharma, INFARMA, Novartis, AbbVie, Biogen, Medicover Healthcare Services, Johnson&Johnson czy Shire (Takeda). Ma też kilkunastoletnie doświadczenie w regionalnych i ogólnopolskich mediach informacyjnych.

Mateusz Grzeszczuk

Account Direcorem pozostaje w agencji Marta Wojtas, absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Wciąż będzie odpowiadać za koordynację projektów z zakresu koncepcji, kreacji i produkcji marketingowej.

Agencja w ramach stałej współpracy obsługuje takie marki jak Mary Kay Polska, Pro Progressio oraz Nespresso, a projektowo firma pracowała m.in. dla Portu Lotniczego Modlin, Narodowego Funduszu Zdrowia, SIXT, ProPadel Warsaw, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Green Cross Poland.

Riposta zapowiada także uruchomienie podcastu „Jest Rozmowa. Jest Riposta”, który będzie skierowany do wszystkich osób zainteresowanych najnowszymi trendami marketingowymi i rozwiązaniami dla biznesu. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj