W kampanii marki River Island, promującej kolekcję dla dzieci, wziął udział 11-latek z zespołem Downa. Marka w ten sposób chce promować równość w branży mody – opisuje independent.co.uk.
Źródło: instagram.com/riverisland
Jak czytamy, w kampanii promującej dziecięcą kolekcję ubrań marki wystąpiło ośmioro modeli w wieku od trzech do jedenastu lat. Dzieci różnią się wzrostem czy kolorem skóry. Każde wyróżnia się też indywidualnym stylem – opisuje źródło. Hasło akcji „Kids Squad” brzmi „Każde dziecko jest inne, ale jest jedna rzecz, której chcą wszystkie dzieciaki – fajne ubrania (i duże imprezy)”. Wśród modeli znalazł się Joseph, chłopiec z zespołem Downa.
River Island przez zatrudnienie go do kampanii chce pokazać, że to, na co człowiek nie ma wpływu, nie może dyskwalifikować go w grupie. Marka chce też udowodnić, że osoby niepełnosprawne niczym nie różnią się od reszty społeczeństwa – czytamy.
Dalej czytamy także, że rodzice chłopca przyznali, że było to dla nich wielkie przeżycie, bo na co dzień spotykają się z wykluczeniem syna w wielu codziennych sytuacjach. (mb)