W październiku 2016 stanowisko Head of Marketing & PR w Rockcastle Poland objął Dominik Piwek. Będzie odpowiedzialny za integrację strategii marketingowych oraz PR wszystkich centrów handlowych w Polsce i Czechach. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturach firmy.
Dominik Piwek poprzednio był związany z Balmain Property Management, gdzie zarządzał marketingiem i PR-em centrów handlowych. Był odpowiedzialny za wprowadzenie nowej identyfikacji korporacyjnej dla Balmain Asset Management Group.
Wcześniej pracował m.in. w agencjach Publicis i BBDO Worldwide. Współtworzył strategie dla takich marek jak Renault, British Airways czy Red Bull. Z rynkiem nieruchomości komercyjnych jest natomiast związany od 2007 roku. W latach 2007-2014 pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu i PR METRO Properties. Współpracuje także z Polską Radą Centrów Handlowych.
Rockcastle Poland to spółka, która jest częścią funduszu Rockcastle Global Real Estate Company Limited, inwestująca m.in. w nieruchomości komercyjne na terenie Europy Środkowowschodniej. (mb)