W lipcu 2024 roku Rokmates poinformowało o rozszerzeniu współpracy ze Speakly, aplikacją do nauki języków obcych. Do tej pory agencja realizowała działania dla firmy głównie w Polsce, a częściowo w Czechach, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Od teraz współpraca została rozszerzona na inne rynki w Europie Środkowo-Wschodniej, a Rokmates stało się jedynym podmiotem odpowiadającym za influencer marketing Speakly.
Do zadań agencji należy realizacja wypracowanej z firmą strategii, w tym m.in. dobór twórców do kampanii na YouTubie, Instagramie i TikToku, koordynacja działań, płatna promocja oraz akcje niestandardowe z udziałem influencerów.
Za działania na rzecz klienta po stronie agencji odpowiada zespół pod przewodnictwem Weroniki Nowik, Senior Account Managerki.
Dotychczasowa współpraca trwa półtora roku i została przedłużona ze względu na zadowolenie firmy z prowadzonych przez Rokmates działań. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Czytaj też: Rekordowe lokowanie. Case study długoterminowych działań Speakly z influencerami
(ao)