sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościRola i znaczenie komunikacji w biznesie: 2. edycja badania

Rola i znaczenie komunikacji w biznesie: 2. edycja badania

Jak realnie wpłynąć na rozwój biznesu? Osiągać lepsze rezultaty? Skutecznie pozyskiwać nowych klientów i do nich docierać? Co zrobić, by pracowało Ci się lepiej i by być częścią zmiany na lepsze?

IABC/Poland przygotowuje badanie, które pomoże odpowiedzieć na te pytania. Jego celem jest sprawdzenie, czy komunikacja jest ważna i jaką odgrywa rolę. Jako podziękowanie za poświęcony czas wszyscy chętni respondenci otrzymają wyniki badania w formie raportu.

Odpowiedź na wszystkie pytania zajmuje około 5 minut.

Link do ankiety

PRoto.pl jest partnerem badania

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj