Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Rolex prosi firmę produkującą zegary dla dzieci o rebranding. rolex, producent luksusowych zegarków, zwrócił się do brytyjskiej firmy oyster & pop z prośbą o rebranding – podaje bbc.com. jak czytamy, prawnicy roleksa argumentują to tym, że nazwa firmy może błędnie kojarzyć się z modelem luksusowego zegarka – „oyster perpetual”. stwierdzili oni, że „konsumenci zostaną wprowadzeni w błąd, myśląc, że produkty pochodzą od firmy rolex” – przytacza źródło. firma oyster & pop produkuje edukacyjne zegary dla dzieci – informuje bbc.com. dyrektorka marki, emma ross-mcnairn, powiedziała, że sytuacja jest „nonsensowna”, a firmy produkują zupełnie inne zegary i mają inne grupy docelowe – czytamy. prawnicy zażądali od firmy zmiany logo, domeny internetowej i nazwy, aby uniknąć dalszych działań z ich strony – podaje źródło. emma ross-mcnairn zdradziła bbc, że w liście do firmy rolex obiecała, że nigdy nie wyprodukuje zegarków dla dorosłych, ale nie zgodzi się na żądania firmy dotyczące rebrandingu. jak czytamy dalej, firma rolex wygrała już sprawę o znak towarowy z firmą oyster & pop w stanach zjednoczonych. ross-mcnairn powiedziała, że w tamtym czasie jej firma nie mogła sobie pozwolić na poinstruowanie prawników w usa, a w rezultacie rolex wygrał. bbc skontaktowało się z marką rolex z prośbą o komentarz, ale firma nie odpowiedziała. (bs).
Rolex, producent luksusowych zegarków, zwrócił się do brytyjskiej firmy Oyster & Pop z prośbą o rebranding – podaje bbc.com.
Jak czytamy, prawnicy Roleksa argumentują to tym, że nazwa firmy może błędnie kojarzyć się z modelem luksusowego zegarka – „Oyster Perpetual”. Stwierdzili oni, że „konsumenci zostaną wprowadzeni w błąd, myśląc, że produkty pochodzą od firmy Rolex” – przytacza źródło.
Firma Oyster & Pop produkuje edukacyjne zegary dla dzieci – informuje bbc.com. Dyrektorka marki, Emma Ross-McNairn, powiedziała, że sytuacja jest „nonsensowna”, a firmy produkują zupełnie inne zegary i mają inne grupy docelowe – czytamy.
Prawnicy zażądali od firmy zmiany logo, domeny internetowej i nazwy, aby uniknąć dalszych działań z ich strony – podaje źródło.
Emma Ross-McNairn zdradziła BBC, że w liście do firmy Rolex obiecała, że nigdy nie wyprodukuje zegarków dla dorosłych, ale nie zgodzi się na żądania firmy dotyczące rebrandingu.
Jak czytamy dalej, firma Rolex wygrała już sprawę o znak towarowy z firmą Oyster & Pop w Stanach Zjednoczonych. Ross-McNairn powiedziała, że w tamtym czasie jej firma nie mogła sobie pozwolić na poinstruowanie prawników w USA, a w rezultacie Rolex wygrał.
BBC skontaktowało się z marką Rolex z prośbą o komentarz, ale firma nie odpowiedziała. (bs)