wtorek, 18 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościRolinger PR i ROmedia dołączyły do SAPR

Rolinger PR i ROmedia dołączyły do SAPR

Do Stowarzyszenia Agencji Public Relations pod koniec lutego 2025 roku dołączyły dwie nowe agencje: Rolinger PR i ROmedia. „Nowi członkowie zgodnie podkreślają, że liczą na współpracę i wymianę doświadczeń, które będą sprzyjać rozwojowi agencji i coraz lepszej jakości usług public relations na polskim rynku” – czytamy w komunikacie.

Rolinger PR od ponad dekady współpracuje z markami osobistymi, start-upami i firmami z sektora MŚP, którym pomaga budować rozpoznawalność i wizerunek. Agencja specjalizuje się w projektowaniu strategicznych kampanii wizerunkowych, media relations, content marketingu oraz kompleksowej obsłudze medialnej wydarzeń. Realizuje nie tylko działania PR, lecz także aktywności edukacyjne: szkolenia i mentoringi poświęcone skutecznemu wykorzystywaniu narzędzi PR do budowania rozpoznawalności marki.

„Wierzymy, że współpraca i wymiana doświadczeń w ramach Stowarzyszenia pozwolą na jeszcze skuteczniejsze działania na rzecz transparentnej i etycznej komunikacji. Jako agencja, która wspiera firmy w budowaniu reputacji i strategicznym zarządzaniu wizerunkiem, widzimy ogromną wartość w dialogu między ekspertami PR, a także w inicjatywach, które kształtują przyszłość naszej branży” – mówi Danuta Rolinger-Bednarska, CEO Rolinger PR.

ROmedia to z kolei agencja PR z 20-letnim stażem, łącząca strategiczne myślenie z kreatywnymi rozwiązaniami. Jej założycielem oraz prezesem jest Robert Olak, były dziennikarz Polskiej Agencji Prasowej i wydawca „Kuriera Lubelskiego”, największej gazety w regionie. ROmedia specjalizuje się w budowaniu trwałych relacji z mediami, komunikacji kryzysowej i doradztwie w kwestiach wizerunkowych. Agencja oferuje opracowanie strategii PR, organizację eventów oraz prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych. Agencja obsługuje instytucje samorządowe oraz klientów komercyjnych m.in. z sektora medycznego, lotniczego, FMCG, finansów, kultury i edukacji.

„Mamy nadzieję, że współpraca z SAPR będzie świetną okazją do wymiany doświadczeń, a także nowych inspiracji w kontekście zmieniających się potrzeb naszych klientów” – mówi Robert Olak, prezes ROmedia.

Aktualnie SAPR zrzesza 41 agencji. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj