ROOTS wygrało trwające od grudnia 2017 roku przetargi organizowane przez Grupę Żywiec na obsługę PR-ową trzech marek z portfolio firmy. Od połowy lutego 2018 roku agencja realizuje działania dla piw Królewskie i Królewskie Niefiltrowane, a od marca 2018 roku również dla marek Specjal i Warka.
Do zadań ROOTS należą media relations, realizacja akcji specjalnych oraz współpraca z influencerami. Za działania dla marki Królewskie odpowiada Agnieszka Sałkowska, Senior Account Manager, brandem Specjal zajmuje się Dominika Mazur, Junior Account Executive, a piwem Warka – Karolina Ostrowska, Client Service Director. Nadzór nad wszystkimi działaniami sprawuje natomiast Anna Godzisz, Managing Partner.
Poprzednio marki Królewskie, Specjal i Warka również były obsługiwane przez agencję ROOTS.
Strony nie informują o pozostałych szczegółach współpracy.
ROOTS i Grupa Żywiec korzystają z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pp)