piątek, 15 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościRośnie popularność targów

Rośnie popularność targów

„Targi są nadal jednym z najbardziej użytecznych instrumentów marketingowych” – o tendencji wzrostowej rynku targów w Polsce pisze Lech Piesik na łamach Gazety Prawnej. Z badań przeprowadzonych przez Pentor na zlecenie Polskiej Korporacji Targowej wynika, że targi cieszą się rosnącą popularnością. Imprezy wystawiennicze stopniowo specjalizują się.
Jeszcze pięć lat temu najpopularniejsze były targi budowlane, rolno-spożywcze, kosmetyczne i mody. W przeprowadzonych w 2000 roku analogicznych badaniach wystawcy wskazywali 12 branż, w tegorocznych – aż 50. Wystawcy podkreślają, że formuła targów pozwala na oszczędność czasu i pieniędzy: w jednym miejscu mogą spotkać się producenci, dostawcy oraz potencjalni nabywcy. Równocześnie jest to idealne miejsce dla promocji firmy i jej produktów, które ułatwia zapoznanie się z nowymi trendami. Wraz ze wzrostem zainteresowania zwiększyły się oczekiwania wystawców w stosunku do organizatorów. Chcą, by obniżali oni koszty uczestnictwa w targach, lepiej reklamowali imprezę oraz podnosili standardy wyposażenia i hal.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj