środa, 15 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościRossmann i Sara James łączą siły, aby dotrzeć do młodych z ciałopozytywnym...

Rossmann i Sara James łączą siły, aby dotrzeć do młodych z ciałopozytywnym przekazem

Rossmann wystartował z nową inicjatywą, której celem jest dotarcie z ciałopozytywnym przekazem do młodych ludzi. Pomóc w tym ma artystka młodego pokolenia – Sara James, która została twarzą kampanii.

Jak wspomina piosenkarka, sama niejednokrotnie musiała mierzyć się z komentarzami dotyczącymi jej wyglądu oraz hejtem. Dorastanie Sary, połączone w dodatku z wchodzeniem na rynek show-biznesu, miało negatywny wpływ na jej samoocenę i akceptację własnego ciała. Gdy w listopadzie 2024 roku ukazała się piosenka „Psycho”, zapowiadająca jej debiutancki album, artystka przyznała, że to wyjątkowo osobisty utwór, dla którego inspiracją były jej własne doświadczenia związane z tematem zdrowia psychicznego.

„Będąc młodą osobą trzeba stawić czoła dużej presji, np. bycia porównywanym z kimś innym czy byciu pod presją spełnienia oczekiwań rodziców, nauczycieli czy swoich własnych. Czasami staje się to przytłaczające, nie tylko dla młodszych pokoleń, ale dla każdego” wyznała artystka.

Rossmann połączył siły z piosenkarką, aby dotrzeć ze swoim przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała do młodych ludzi. „Ten ważny, pozytywny przekaz kierujemy także do pokolenia nastolatek i nastolatków. Rossmann chce im życzliwie towarzyszyć podczas budowania rytuałów higienicznych i pielęgnacyjnych oraz poszukiwania własnego looku czy zabawy z makijażem. Tak, aby akceptowali i doceniali swoją wyjątkowość, dobrze się czuli ze sobą i w swoim ciele” – przekazali przedstawiciele marki.

W ramach kampanii powstał spot mający promować ciałopozytywny przekaz.

W spocie wykorzystano utwór Kory „Chcę Ci powiedzieć coś”, który – jak przekazują przedstawiciele marki – ma zachęcać do poszukiwania odpowiedzi na kończące film pytanie: „ A Ty? Co chcesz powiedzieć swojemu ciału?”.

Obok Sary James w kampanii Rossmanna biorą udział również młodzi debiutanci. „Poprosiliśmy ich, by bez scenariusza, własnymi słowami podzielili się tym, za co kochają, lubią lub po prostu doceniają swoje ciało. Seria ich pozornie małych gestów i prostych, szczerych słów niesie ważny autentyczny przekaz: »Twoje ciało jest twoim domem. Pokochaj je. Pokochaj siebie«” – przekazała marka. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj