niedziela, 10 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościRozmowa o wizerunku

Rozmowa o wizerunku

„Praca nad wizerunkiem to długotrwały proces, na który składa się wiele etapów” – mówi Anna Fibak w wywiadzie udzielonym Dziennikowi Bałtyckiemu. Fibak jest specjalistką ds. public relations oraz właścicielką agencji Fibak PR. W rozmowie o wizerunku ekspertka podkreśla czas i konsekwencję, jakich wymaga kształtowanie zamierzonego obrazu firmy w otoczeniu. „Ważne są: analiza i ocena sytuacji wyjściowej, określenie i jak najlepsze poznanie tzw. grup docelowych, czyli tych, na których opinii najbardziej nam zależy – naszych klientów, partnerów” – mówi Fibak.
Specjalistka pytana o radę dla firm, które mają problemy wizerunkowe spowodowane kryzysem, zauważa, że żadna organizacja nie może uniknąć trudnych sytuacji, dlatego lepiej im „przeciwdziałać…przewidywać je, przygotowywać i ćwiczyć różne warianty rozwiązań, niż liczyć na to, że kryzysy zdarzają się tylko innym”. (psp)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj