W styczniu 2020 roku wystartowała kolejna edycja badania European Communcation Monitor, w którym PR-owcy z całego świata mogą wyrazić swoje zdanie o branży. W tegorocznej ankiecie poruszane są kwestie dotyczące wyzwań etycznych, cyberbezpieczeństwa i problemu nierówności płci. Pytania związane są także z tematami takimi jak podnoszenie kompetencji czy obecne problemy strategiczne, z jakimi zmaga się środowisko komunikacyjne.
Badanie, już po raz 14, organizuje European Public Relations Education and Research Association (EUPRERA). Organizacja ta zajmuje się promocją badań i edukacji na temat teorii oraz praktyki PR w Europie. Wspiera także prowadzenie badań dotyczących branży PR i udostępnia ich wyniki, a także gromadzi informacje dotyczące kształcenia PR-owców i metod ich działania.
Jak informują organizatorzy, wypełnienie ankiety zajmuje około 10-12 minut. Każda osoba, która odpowie na pytania, otrzyma darmowy dostęp do pełnego raportu z badania oraz będzie mogła wziąć udział w losowaniu nagrody – aparatu Fujifilm instax mini 9.
Czytaj także: European Communication Monitor 2019: Najważniejszym wyzwaniem dla branży komunikacyjnej jest wzmocnienie zaufania
Ankieta dostępna jest na stronie. (ak)