21 marca 2017 roku ruszyły zgłoszenia do konkursu Facebook Awards. Twórcy kreatywnych kampanii, przynoszących realne korzyści biznesowe, zrealizowanych na Facebooku mogą zgłaszać projekty do 28 kwietnia.
Kampanie, które mają szansę na nagrodę Facebooka to te, które wykorzystują platformę w innowacyjny sposób, opowiadają ważne historie i nawiązują głębokie relacje z odbiorcami, budują silne marki i wpływają na wyniki biznesowe.
W siódmej już edycji wprowadzono nowe kategorie, które mają oddawać emocje, jakie wzbudzała dana kampania:
Laugh – to prace wywołujące uśmiech i dobre samopoczucie, a marka zostaje zapamiętana dzięki wykorzystaniu humoru
Cry – to projekty zmuszające do myślenia, refleksji i spojrzenia z innej perspektywy, których podstawą jest angażująca historia
Love – w tej kategorii znajdą się kampanie rozbudzające miłość do marki, chwytające za serce
Wow – to innowacyjne pomysły, które wytyczają nowe ścieżki obecność marki na Facebooku
Act – to z kolei kampanie, które spowodowały zmiany w zachowaniu ludzi, mające realny i mierzalny wpływ na sprzedaż lub pokrewne wskaźniki
W tym roku zmienia się także statuetka – będzie to metaliczny balon w kształcie serca, nawiązujący do emocji z aplikacji Facebooka. Jak informuje serwis, nowa statuetka lepiej oddaje kreatywny charakter konkursu.
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie.
(mb)