Do wygrania w konkursie, który ogłosiliśmy 20 stycznia było pięć testów D3 (DISC/TEAMS/VALUES) wraz z raportem i analizą konsultanta od firmy EFFECTIVENESS. Model typologii DISC opisuje 4 dominujące style zachowań ludzkich. Nazwa DISC jest akronimem tych 4 stylów, które składają się na system DISC. Zadanie konkursowe polegało na znalezieniu odpowiedzi na pytanie zawarte w artykule – Strategia komunikacji wewnętrznej – nie tylko „Co”, ale przede wszystkich do „Kogo”
Pytanie konkursowe brzmiało:
Osobowość każdego człowieka składa się z połączenia tych 4 stylów. O jakie style chodzi?
a) styl D (Doświadczony), styl I (Introwertywny), styl S (Stały) i styl C (Sumienny)
b) styl D (Dominujący), styl I (Impulsywny), styl S (Sumienny)) i styl C (Kompetentny)
c) styl D (Dominujący), styl I (Wpływowy), styl S (Stały) i styl C (Sumienny)
Prawidłowa odpowiedź: c)
Zwyciężczynie konkursu to Panie: Sabina, Katarzyna, Natalia, Edyta i Marta. Gratulujemy!
EFFECTIVENESS jest autoryzowanym przedstawicielem PeopleKeys®, światowego lidera w strategicznym wykorzystaniu testów kompetencji DISC/TEAMS/VALUES, skutecznych narzędzi online, sprawdzonych w sytuacjach, kiedy chcesz dokonać analizy behawioralnej grupy docelowej dla stworzenia efektywnej strategii komunikacji. EFFECTIVENESS dostarcza rozwiązania dla firm, organizacji działających na polskim rynku, jak i rynkach międzynarodowych, dysponując narzędziami w ok. 20 językach. EFFECTIVENESS definiuje potrzeby, opracowuje rozwiązania, implementuje je do modelu organizacji oraz przeprowadza ewaluację efektów.