Znamy zwycięzcę powtórzonego przetargu na kampanię społeczną promującą badania na obecność HIV. Poprzedni przetarg został częściowo unieważniony, ponieważ oferty firm Ecorys Polska i Martis w zakresie jednego z przewidzianych zadań nie spełniały istotnych warunków zamówienia. Obie firmy wzięły ponownie udział w przetargu, który tym razem udało się skutecznie przeprowadzić.
Najwyżej oceniono ofertę firmy Ecorys, która otrzymała 100 proc. punktów. Oferta Martis została oceniona nieznacznie gorzej, zdobywając 94,3 proc. punktów. Zwycięzca przetargu będzie odpowiedzialny za stworzenie strony internetowej, przeprowadzenie kampanii w mediach społecznościowych, przygotowanie materiałów reklamowych oraz konferencji prasowych.
Oceny dokonano według następujących kryteriów: cena (70 proc. punktów), pozyskanie mediów (20 proc.) oraz kampania w mediach społecznościowych (10 proc.). (ks)