W magazynie Trade marketer pojawił się raport z badań nad branżą eventową w 2007 roku, a w nim ukazał się artykuł Moniki Krusiewicz na temat rozwoju event marketingu w Polsce. Autorka stwierdza, że z obserwacji rynku wynika, że branża eventowa się rozwija. Powstaje coraz więcej nowych firm, zajmujących się organizacją różnego rodzaju imprez. Poza tym w agencjach PR-owskich powstają osobne działy specjalizujące się w obsłudze wydarzeń.
Krusiewicz pisze, że wzrasta poziom świadomości zleceniodawców, a tradycyjna reklama i marketing tracą na skuteczności. Klienci szukają nowych narzędzi i sposobów komunikacji, a jednym z nich okazuje się właśnie event marketing.
W artykule znajdujemy także opis mocnych stron branży eventowej oraz kilka opisów innowacyjnych pomysłów na organizację wydarzeń. Autorka przedstawia również kilka negatywnych zjawisk w branży, wymienia potrzeby pracodawców oraz nakreśla problemy ze znalezieniem odpowiednich pracowników. (mk)