piątek, 18 października, 2024
Strona głównaAktualnościRumunia promuje się w Polsce

Rumunia promuje się w Polsce

Rumunia zaprezentowała w Polsce swoje nowe hasło i logo. To część międzynarodowej kampanii tego kraju, która rozpoczęła się podczas EXPO w Szanghaju.

Symbolem wizualnym wprowadzonych zmian jest nowy logotyp Rumunii z motywem liścia oraz slogan „Explore The Carpathian Garden”. Liść ma odcienie zieleni uzupełnione elementami w kolorze niebieskim – które podkreślać mają przywiązanie do natury. Nowe logo, hasło oraz strategia promocyjna zaplanowano, by podnieść atrakcyjność turystyczną tego kraju i przyciągnąć do niego większą liczbę turystów z zagranicy

Całość została przygotowana przez rumuńską agencję THR – THS w oparciu o badania rynkowe przeprowadzone w tym kraju i ośmiu najważniejszych dla tego kraju rynkach. Wynika z niego, że sześć najlepszych produktów turystycznych Rumunii to m.in.  szerokie kręgi kulturowe, natura, turystka przygody, turystyka. Właśnie wokół tych motywów skupione są działania promocyjne. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj