wtorek, 18 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościRusza kampania na temat zagrożenia kleszczowym zapaleniem mózgu

Rusza kampania na temat zagrożenia kleszczowym zapaleniem mózgu

W marcu 2025 roku Pfizer we współpracy z agencją Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) wystartował z kampanią edukacyjną na temat zagrożenia kleszczowym zapaleniem mózgu. Celem inicjatywy jest podniesienie świadomości społecznej na temat tej choroby oraz możliwości zabezpieczenia się przed nią.

Jak podkreślają inicjatorzy kampanii, „kleszcz może zaatakować wszędzie”. Wbrew powszechnemu przekonaniu kleszcze stanowią zagrożenie nie tylko w lasach, lecz także w przydomowych ogródkach czy miejskich parkach. W ciągu ostatnich pięciu lat liczba przypadków zachorowań na kleszczowe zapalenie mózgu wzrosła o 150* proc. Szczególnie narażone mogą być rodziny z dziećmi, osoby starsze oraz właściciele psów. Prowadzone w ramach kampanii działania mają wpłynąć na wzrost świadomości społecznej na temat zagrożeń związanych z chorobą przenoszoną przez kleszcze.

W ramach akcji powstały krótkie spoty, które emitowane będą w telewizji. Materiały dostępne są również na YouTubie.

Spot wyreżyserował duet Helena Ganjalyan i Bartosz Szpak reprezentowany przez The Reel Friends.

Za całościowe opracowanie strategii, idei kreatywnej oraz realizację materiałów promocyjnych kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi. Strategicznym planowaniem oraz zakupem mediów zajął się CoLab – także działający w strukturach Publicis Groupe. Produkcją oraz postprodukcją formatów wideo zajął się Prodigious. (kn)

*youtube.com/nieigrajzkleszczem, Zabezpiecz siebie i swoich bliskich przed kleszczowym zapaleniem mózgu, 10.03.2025

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj