Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Rusza kampania „Pijani życiem” Fundacji Rak’n’Roll. Powstała we współpracy z The Dumplings i Olgą Bołądź. w kwietniu 2019 roku wystartowała kampania „pijani życiem” przygotowana przez fundację rak’n’roll. celem akcji jest zachęcenie do przekazywania 1% podatku na rzecz organizacji. do współpracy z fundacją zaangażował się zespół the dumplings, który stworzył specjalny singiel o nazwie „dla nas krs 0000 338 803”. jak czytamy w komunikacie prasowym, piosenka opowiada o ludziach „pijanych życiem”, którzy silniej czują jego smak. „utwór powstał pod wpływem historii ludzi związanych z fundacją rak’n’roll. osób, które przeszły przez raka i teraz bogatsze o to doświadczenie realizują swoje pasje, żyją pełną piersią, są pijani życiem. dla nich wszystko jest sceną do tańca” – tłumaczy justyna święs z the dumplings. reżyserką teledysku pod nazwą „nie ma nas bez procentów, nie ma rak’n’rolla bez procentów” została aktorka olga bołądź. „cieszę się z tej współpracy. często zapominamy, że dla każdego z nas najlepszą imprezą powinno być życie. dobrze sobie o tym czasem przypomnieć. dla mnie ten projekt jest ważny również dlatego, że swoje pierwsze kroki w aktorstwie stawiałam, będąc pod opieką agencji aktorskiej moniki kaczmarek i magdy prokopowicz, założycielki fundacji. teraz, gdy jestem na początku drogi po drugiej stronie kamery, magda znów jest w pewien sposób ze mną” – mówi bołądź. w teledysku wystąpili przyjaciele i podopieczni fundacji – marta, kasia, weronika, wiola i artur, którym udało się wygrać walkę z nowotworem. za jego realizację odpowiedzialne było studio produkcyjne shootme warsaw, a za postprodukcję studio the chimney. w klipie pojawia się również rzemieślnicze piwo bezalkoholowe „krs 000 338 803” znane z zeszłorocznej kampanii fundacji. jego nazwa jest zarazem numerem krs, który trzeba wpisać w deklaracji podatkowej, gdy chce się przekazać 1% podatku na rzecz fundacji rak’n’roll. piwo sprzedawane będzie w popularnych lokalach gastronomicznych w całym kraju oraz na stronie internetowej sklepu frisco. opracowaniem strategii komunikacji akcji zajęła się agencja cohn&wolfe. za strategię i wypracowanie koncepcji kreatywnej kampanii odpowiada agencja reklamowa grey. (ak).
W kwietniu 2019 roku wystartowała kampania „Pijani Życiem” przygotowana przez Fundację Rak’n’Roll. Celem akcji jest zachęcenie do przekazywania 1% podatku na rzecz organizacji.
Do współpracy z fundacją zaangażował się zespół The Dumplings, który stworzył specjalny singiel o nazwie „Dla Nas KRS 0000 338 803”. Jak czytamy w komunikacie prasowym, piosenka opowiada o ludziach „pijanych życiem”, którzy silniej czują jego smak.
„Utwór powstał pod wpływem historii ludzi związanych z Fundacją Rak’n’Roll. Osób, które przeszły przez raka i teraz bogatsze o to doświadczenie realizują swoje pasje, żyją pełną piersią, są pijani życiem. Dla nich wszystko jest sceną do tańca” – tłumaczy Justyna Święs z The Dumplings.
Reżyserką teledysku pod nazwą „Nie ma nas bez procentów, nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” została aktorka Olga Bołądź.
„Cieszę się z tej współpracy. Często zapominamy, że dla każdego z nas najlepszą imprezą powinno być życie. Dobrze sobie o tym czasem przypomnieć. Dla mnie ten projekt jest ważny również dlatego, że swoje pierwsze kroki w aktorstwie stawiałam, będąc pod opieką agencji aktorskiej Moniki Kaczmarek i Magdy Prokopowicz, założycielki fundacji. Teraz, gdy jestem na początku drogi po drugiej stronie kamery, Magda znów jest w pewien sposób ze mną” – mówi Bołądź.
W teledysku wystąpili przyjaciele i podopieczni fundacji – Marta, Kasia, Weronika, Wiola i Artur, którym udało się wygrać walkę z nowotworem. Za jego realizację odpowiedzialne było studio produkcyjne Shootme Warsaw, a za postprodukcję studio The Chimney.
W klipie pojawia się również rzemieślnicze piwo bezalkoholowe „KRS 000 338 803” znane z zeszłorocznej kampanii fundacji. Jego nazwa jest zarazem numerem KRS, który trzeba wpisać w deklaracji podatkowej, gdy chce się przekazać 1% podatku na rzecz Fundacji Rak’n’Roll. Piwo sprzedawane będzie w popularnych lokalach gastronomicznych w całym kraju oraz na stronie internetowej sklepu Frisco.
Opracowaniem strategii komunikacji akcji zajęła się agencja Cohn&Wolfe. Za strategię i wypracowanie koncepcji kreatywnej kampanii odpowiada agencja reklamowa GREY. (ak)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Rusza kampania „Pijani życiem” Fundacji Rak’n’Roll. Powstała we współpracy z The Dumplings i Olgą Bołądź. w kwietniu 2019 roku wystartowała kampania „pijani życiem” przygotowana przez fundację rak’n’roll. celem akcji jest zachęcenie do przekazywania 1% podatku na rzecz organizacji. do współpracy z fundacją zaangażował się zespół the dumplings, który stworzył specjalny singiel o nazwie „dla nas krs 0000 338 803”. jak czytamy w komunikacie prasowym, piosenka opowiada o ludziach „pijanych życiem”, którzy silniej czują jego smak. „utwór powstał pod wpływem historii ludzi związanych z fundacją rak’n’roll. osób, które przeszły przez raka i teraz bogatsze o to doświadczenie realizują swoje pasje, żyją pełną piersią, są pijani życiem. dla nich wszystko jest sceną do tańca” – tłumaczy justyna święs z the dumplings. reżyserką teledysku pod nazwą „nie ma nas bez procentów, nie ma rak’n’rolla bez procentów” została aktorka olga bołądź. „cieszę się z tej współpracy. często zapominamy, że dla każdego z nas najlepszą imprezą powinno być życie. dobrze sobie o tym czasem przypomnieć. dla mnie ten projekt jest ważny również dlatego, że swoje pierwsze kroki w aktorstwie stawiałam, będąc pod opieką agencji aktorskiej moniki kaczmarek i magdy prokopowicz, założycielki fundacji. teraz, gdy jestem na początku drogi po drugiej stronie kamery, magda znów jest w pewien sposób ze mną” – mówi bołądź. w teledysku wystąpili przyjaciele i podopieczni fundacji – marta, kasia, weronika, wiola i artur, którym udało się wygrać walkę z nowotworem. za jego realizację odpowiedzialne było studio produkcyjne shootme warsaw, a za postprodukcję studio the chimney. w klipie pojawia się również rzemieślnicze piwo bezalkoholowe „krs 000 338 803” znane z zeszłorocznej kampanii fundacji. jego nazwa jest zarazem numerem krs, który trzeba wpisać w deklaracji podatkowej, gdy chce się przekazać 1% podatku na rzecz fundacji rak’n’roll. piwo sprzedawane będzie w popularnych lokalach gastronomicznych w całym kraju oraz na stronie internetowej sklepu frisco. opracowaniem strategii komunikacji akcji zajęła się agencja cohn&wolfe. za strategię i wypracowanie koncepcji kreatywnej kampanii odpowiada agencja reklamowa grey. (ak).