sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościRusza kampania „Wciąż jestem tym, kim byłem”. Ambasadorami Agata Buzek, Jerzy Stuhr...

Rusza kampania „Wciąż jestem tym, kim byłem”. Ambasadorami Agata Buzek, Jerzy Stuhr i Cyber Marian

W marcu 2019 roku wystartowała kampania społeczna „Wciąż jestem tym, kim byłem” organizowana przez Fundację Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową. Celem akcji jest uświadomienie społeczeństwa, z jakimi problemami muszą na co dzień zmagać się dzieci chorujące na nowotwór oraz te wracające do codzienności po przebytym leczeniu onkologicznym.

Ambasadorami kampanii zostali aktorzy Jerzy Stuhr i Agata Buzek oraz twórca internetowy Cyber Marian. „Do kampanii zaprosiliśmy ambasadorów, którzy tak jak bohaterowie animacji, doświadczyli choroby nowotworowej. Jesteśmy wdzięczni, że gwiazdy tego formatu zgodziły się wziąć udział w naszym projekcie” – tłumaczy Bartłomiej Foszer, właściciel Better Story Studio, które stworzyło spoty promujące kampanię.

[[{“fid”:”46301″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Zdjęcie promujące kampanię”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{“alt”:”Zdjęcie promujące kampanię”,”class”:”media-element file-default”}}]]

W ramach akcji, każdy z ambasadorów został lektorem wybranej animacji poruszającej problem choroby nowotworowej u dzieci. Filmy mają na celu ukazanie problemów emocjonalnych, z jakimi muszą radzić sobie chorujące na nowotwór dzieci.

„Chciałabym, aby te animacje spowodowały rozmowę i dyskusję na temat trudnych emocji, z jakimi muszą radzić sobie dzieci, które zostały wyrwane na pewien czas, przez chorobę, ze swojego środowiska. Tak naprawdę filmy dotyczą bardzo uniwersalnych spraw. Mówią o strachu i samotności chorych dzieci. O tym, jak bardzo potrzebują kolegów i normalnej reakcji otoczenia… Pokazane historie poruszają problem, ale nie dają gotowych odpowiedzi, zachęcają za to do refleksji i rozmowy” – mówi Emilia Kotarska, pomysłodawczyni akcji i członek zarządu fundacji organizującej kampanię.

History of Sophie – CSR from Better Story Studio on Vimeo.

Jak czytamy w materiale prasowym, stworzone animacje będą wyświetlane na warsztatach dla nauczycieli oraz na zajęciach z dziećmi. W ramach kampanii, każde chore dziecko wraz z rodzicami będzie mogło skorzystać ze wsparcia Marty Rusek, psychoonkologa z Warszawskiego Centrum Psychoonkologii.

Za działania promocyjne kampanii odpowiada agencja TOUCH.PR. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj