Do 12 września można zgłosić prace do tegorocznej edycji konkursu Golden Drum. Firmy mogą się rejestrować w ramach 17 różnych grup podzielonych na 99 kategorii.
Konkurs odbędzie się w dniach 13-16 października w Portorož w Słowenii. Hasłem przewodnim festiwalu jest: „Transformacja, wyzwolenie i kreatywna kultura”. Do udziału w Golden Drum zaproszone są agencje z 37 krajów Europy Centralnej, Wschodniej i Południowej oraz części Bliskiego Wschodu.
Tegoroczne jury podzielono na dwa zespoły. Pierwszy z nich będzie oceniać kampanie Single Channel. Tu zespołem pokieruje Chavo D’Emilio, dyrektor kreatywny McCann Worldgroup w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach oraz prezes i dyrektor kreatywny McCann Buenos Aires w Argentynie.
Przewodniczącym jury w drugiej kategorii – Multi Channel został Geoffrey Hantson, dyrektor kreatywny i współzałożyciel agencji Happiness w Belgii.