Pod nazwą WE!RE FANTASY powstała nowa agencja wyspecjalizowana w gaming influencer marketingu. Utworzono ją w lutym 2022 roku w wyniku restrukturyzacji Fantasyexpo.
Po dziewięciu latach od powstania Fantasyexpo przechodzi restrukturyzację, w ramach której wyodrębniona zostanie nowa marka: WE!RE FANTASY. Zajmie się ona świadczeniem kompleksowych usług influencer marketingu w branży gamingowej. Jej szefem zostanie Mateusz Górecki, który obejmie stanowisko Managing Director.
Nowa marka ma bazować na dotychczasowym doświadczeniu pracowników i wypracowanych narzędziach i „dostarczać klientom najlepsze rozwiązania w dziedzinie influencer gaming marketingu”. Agencja zajmie się przede wszystkim tworzeniem unikalnych i kreatywnych kampanii.
„Chcemy zmieniać oblicze influencer marketingu poprzez wdrażanie unikalnych i niestandardowych kampanii marketingowych angażujących twórców i ich społeczności, bazując na insightach zarówno gamingowych jak i tych dotyczących samych twórców oraz realizować je w poszanowaniu sposobu komunikacji influencerów” – komentuje Mateusz Górecki, Managing Director WE!RE FANTASY.
W grupie influencerów, dla których będzie pracować WE!RE FANTAS, będą twórcy do tej pory związani z Fantasyexpo – zarówno mocno związani z gamingiem (np. Piotr ‘izak’ Skowyrski, Marcin ‘Jankos’ Jankowski, Jarosław ‘pashabiceps’ Jarząbkowski czy Michał ‘Michu’ Muller), jak i inni – Karol Paciorek, Włodek Markowicz czy Karol ‘Blowek’ Gązwa. Planowane jest powiększanie bazy twórców. (mb)