Katarzyna Kochaniak i Szymon Milczanowski ruszają z nową agencją PR. Inside-Outside PR będzie specjalizować się w PR sportowym.
Jak mówią założyciele, pomysł stworzenia agencji, która specjalizowałaby się w PR sportowym powstał w 2012 roku, kiedy realizowali pierwszy wspólny projekt przy okazji Euro2012.
W ofercie agencji, poza standardową obsługą PR, znajdą się również działania związane z obsługą eventów, PR korporacyjny, kryzysowy oraz personal PR. Agencja prowadzi także projekt The Best SIDE Team – będzie to drużyna młodych perspektywicznych sportowców, których agencja obsłuży.
Prezesem zarządu Inside-Outside PR została Katarzyna Kochaniak. Ze sportem związana jest od 12 lat. Pracowała m.in. jako rzecznik prasowy Polskiego Związku Koszykówki, Polskiego Związku Piłki Siatkowej oraz jako dyrektor ds. PR Ligi Światowej. Była także PR Managerem Mistrzostw Europy Koszykarzy – EuroBasket 2009 Poland. Ma również doświadczenie dziennikarskie, które zdobywała jako zastępca redaktora naczelnego miesięcznika „Polska Siatkówka” oraz dziennikarka m.in. w polskiej sekcji radia BBC oraz w „Magazynie Olimpijskim”. Przez 3 lata była doradcą Ministra Sportu i Turystyki i rzecznikiem prasowym resortu.
Szymon Milczanowski jest z kolei wiceprezesem zarządu Inside-Outside PR. Specjalizuje się w PR kryzysowym. Jest także założycielem i właścicielem agencji Winstone, z którą nadal będzie związany. W komunikację projektów sportowych zaangażowany od kilku lat. Pracował m.in. przy Euro 2012, a także dla Ministerstwa Sportu, Stadionu Narodowego, Ekstraklasy S.A., Legii Warszawa i Orlen Warsaw Marathon. W przeszłości, jako wicedyrektor Biura Ministra w Ministerstwie Finansów odpowiadał za pion komunikacji społecznej, politykę informacyjną i wizerunkową, projekty komunikacji społecznej i edukacji ekonomicznej oraz projekty komunikacji internetowej całego resortu finansów. Wcześniej był również specjalistą w Narodowym Banku Polskim, członkiem Zespołu Prasowego Prezesa NBP – Leszka Balcerowicza – oraz koordynatorem projektów edukacji ekonomicznej i kampanii informacyjnych. (mb)