Przed nami kolejna, już 12., edycja tego konkursu custom publishing. Poznamy najlepsze biuletyny: wewnętrzne, zewnętrzne, instytucji, elektroniczne oraz projekty jednorazowe. Termin zgłaszania prac mija 22 czerwca 2012 r.
W tegorocznym Konkursie Biuletynów Firmowych pojawiło się kilka nowości – dodatkowe pakiety doradcze (audyt ekspres, szkolenie 4-godzinne), nowi jurorzy, a także nowy partner merytoryczny Konkursu, sponsorzy i patroni medialni. Na uczestników czeka również dział FAQ z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania związane z udziałem w Konkursie.
Prace oceni jury w składzie:
– Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający agencji Agape, przewodniczący Jury
– Hubert Zawadzki, dyrektor ds. public realtions agencji PR Binaria Communications
– Karolina Dulnik, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka DULNIK communico
– Katarzyna Jabłońska, senior account manager w Citybell Consulting
– Zofia Kościelna, doświadczona dziennikarka i redaktor branży custom publishing
– Agnieszka Madej-Biernat, menedżer ds. kluczowych klientów agencji Agape
– Łukasz Lelonkiewicz, projektant wydawniczy, Wydawnictwo Edipresse
– Jarosław Wiczuk, ekspert ds. poligrafii
– Zuzanna Sandomierska-Moroz, infografik prasowy, Prószyński Media
– Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik agencji Agape
– Marcin Mozert, fotograf, szkoleniowiec, grafik, właściciel agencji foto-wideo Moc&ArtStudio
– Łukasz Rzewuski, business development manager SARE
Prace konkursowe można zgłaszać do 22 czerwca 2012 r. Regulamin Konkursu i wszystkie informacje, niezbędne do zgłoszenia prac na Konkurs, znajdują się na stronie Konkursu. PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.