Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ruszyła kampania społeczna „Osoba z_”. Ma zapobiegać stereotypom na temat osób z niepełnosprawnościami. 24 kwietnia 2024 roku wystartowała kampania społeczna „osoba z_”, której organizatorem jest agencja 2koma7. celem akcji jest podkreślenie, że ludzie nie powinni być odbierani tylko przez pryzmat swoich niepełnosprawności. inicjatywa ma zwracać uwagę na to, że każdy człowiek – niezależnie od określeń, z jakimi go utożsamiamy – powinien móc aktywnie uczestniczyć w życiu społecznym i artystycznym. „kampania powstała, ponieważ jesteśmy świadomi, iż w dyskursie publicznym osoby z niepełnosprawnościami są wciąż odbierane głównie przez pryzmat ich niepełnosprawności, a w mowie wciąż funkcjonuje niepoprawne określenie »osoby niepełnosprawne«, a przecież to osoby »z niepełnosprawnością«. poprzez kampanię zwracamy uwagę na sposób naszej komunikacji, pamiętając, że słowa mogą ograniczać, ale i dawać wolność i widoczność” – mówi ewelina spólna, inicjatorka kampanii i właścicielka agencji 2koma7. kampanię „osoba z_” oficjalnie rozpoczął spektakl baletowy „łabędzie” teatru wielkiego w poznaniu, który jest partnerem kampanii i odpowiada za projekt oraz produkcję spektaklu. dzięki inicjatywie 2koma7 ze sztuką mogła zapoznać się również publiczność w warszawie. wydarzenie odbyło się 24 kwietnia 2024 roku w przestrzeni eventowej bohema2.8. choreografem i reżyserem przedsięwzięcia, które otrzymało nagrodę publiczności fedora prizes biennale, jest tobiasz sebastian berg. w spektaklu wzięły udział osoby z niepełnosprawnościami – głównie niewidzące lub słabowidzące. do przestrzeni eventowej przybyły osoby przedstawiciele mediów, osoby publiczne i zaangażowane w kwestie społeczne, m. in. piotr sawicki z life on wheelz czy małgorzata szumowska, dyrektorka niewidzialnej wystawy. artystyczny wieczór poprowadziła kamila kalińczak. inicjatywie towarzyszy spot, który można obejrzeć na stronie kampanii. wideo pokazuje proces przygotowań do spektaklu z perspektywy gosi, jednej z uczestniczek. produkcja filmowa ma uświadamiać, że niepełnosprawność to tylko jedna z wielu cech, którymi można określić danego człowieka. źródło: youtube.com/@2koma7. na stronie internetowej kampanii można zapoznać się również z treściami edukacyjnymi szerzącymi ideę inkluzywności. możliwe jest także symboliczne podpisanie deklaracji w celu przyłączenia się do inicjatywy, a co za tym idzie – podkreślenia widoczności osób z niepełnosprawnościami. kolejnym etapem kampanii będzie publikacja dziennika dobrych praktyk, który powstaje we współpracy z partnerem merytorycznym kampanii, czyli united nations global compact network poland, polskim biurem inicjatywy angażującej biznesy w działania na rzecz celów zrównoważonego rozwoju onz (sdgs). dzięki domowi sprzedaży reklamy new age media spot będzie można zobaczyć w sieci kin cinema city. patronem honorowym akcji jest prezydent miasta stołecznego warszawy, natomiast medialnym – onet. (an).
24 kwietnia 2024 roku wystartowała kampania społeczna „Osoba z_”, której organizatorem jest agencja 2KOMA7.
Celem akcji jest podkreślenie, że ludzie nie powinni być odbierani tylko przez pryzmat swoich niepełnosprawności. Inicjatywa ma zwracać uwagę na to, że każdy człowiek – niezależnie od określeń, z jakimi go utożsamiamy – powinien móc aktywnie uczestniczyć w życiu społecznym i artystycznym.
„Kampania powstała, ponieważ jesteśmy świadomi, iż w dyskursie publicznym osoby z niepełnosprawnościami są wciąż odbierane głównie przez pryzmat ich niepełnosprawności, a w mowie wciąż funkcjonuje niepoprawne określenie »osoby niepełnosprawne«, a przecież to osoby »z niepełnosprawnością«. Poprzez kampanię zwracamy uwagę na sposób naszej komunikacji, pamiętając, że słowa mogą ograniczać, ale i dawać wolność i widoczność” – mówi Ewelina Spólna, inicjatorka kampanii i właścicielka agencji 2KOMA7.
Kampanię „Osoba z_” oficjalnie rozpoczął spektakl baletowy „Łabędzie” Teatru Wielkiego w Poznaniu, który jest partnerem kampanii i odpowiada za projekt oraz produkcję spektaklu. Dzięki inicjatywie 2KOMA7 ze sztuką mogła zapoznać się również publiczność w Warszawie. Wydarzenie odbyło się 24 kwietnia 2024 roku w przestrzeni eventowej Bohema2.8.
Choreografem i reżyserem przedsięwzięcia, które otrzymało nagrodę publiczności Fedora Prizes Biennale, jest Tobiasz Sebastian Berg. W spektaklu wzięły udział osoby z niepełnosprawnościami – głównie niewidzące lub słabowidzące.
Do przestrzeni eventowej przybyły osoby przedstawiciele mediów, osoby publiczne i zaangażowane w kwestie społeczne, m. in. Piotr Sawicki z Life on Wheelz czy Małgorzata Szumowska, dyrektorka Niewidzialnej Wystawy. Artystyczny wieczór poprowadziła Kamila Kalińczak.
Inicjatywie towarzyszy spot, który można obejrzeć na stronie kampanii. Wideo pokazuje proces przygotowań do spektaklu z perspektywy Gosi, jednej z uczestniczek. Produkcja filmowa ma uświadamiać, że niepełnosprawność to tylko jedna z wielu cech, którymi można określić danego człowieka.
Źródło: youtube.com/@2KOMA7
Na stronie internetowej kampanii można zapoznać się również z treściami edukacyjnymi szerzącymi ideę inkluzywności. Możliwe jest także symboliczne podpisanie deklaracji w celu przyłączenia się do inicjatywy, a co za tym idzie – podkreślenia widoczności osób z niepełnosprawnościami.
Kolejnym etapem kampanii będzie publikacja Dziennika Dobrych Praktyk, który powstaje we współpracy z partnerem merytorycznym kampanii, czyli United Nations Global Compact Network Poland, polskim biurem inicjatywy angażującej biznesy w działania na rzecz Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ (SDGs).
Dzięki domowi sprzedaży reklamy New Age Media Spot będzie można zobaczyć w sieci kin Cinema City.
Patronem honorowym akcji jest Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy, natomiast medialnym – Onet. (an)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ruszyła kampania społeczna „Osoba z_”. Ma zapobiegać stereotypom na temat osób z niepełnosprawnościami. 24 kwietnia 2024 roku wystartowała kampania społeczna „osoba z_”, której organizatorem jest agencja 2koma7. celem akcji jest podkreślenie, że ludzie nie powinni być odbierani tylko przez pryzmat swoich niepełnosprawności. inicjatywa ma zwracać uwagę na to, że każdy człowiek – niezależnie od określeń, z jakimi go utożsamiamy – powinien móc aktywnie uczestniczyć w życiu społecznym i artystycznym. „kampania powstała, ponieważ jesteśmy świadomi, iż w dyskursie publicznym osoby z niepełnosprawnościami są wciąż odbierane głównie przez pryzmat ich niepełnosprawności, a w mowie wciąż funkcjonuje niepoprawne określenie »osoby niepełnosprawne«, a przecież to osoby »z niepełnosprawnością«. poprzez kampanię zwracamy uwagę na sposób naszej komunikacji, pamiętając, że słowa mogą ograniczać, ale i dawać wolność i widoczność” – mówi ewelina spólna, inicjatorka kampanii i właścicielka agencji 2koma7. kampanię „osoba z_” oficjalnie rozpoczął spektakl baletowy „łabędzie” teatru wielkiego w poznaniu, który jest partnerem kampanii i odpowiada za projekt oraz produkcję spektaklu. dzięki inicjatywie 2koma7 ze sztuką mogła zapoznać się również publiczność w warszawie. wydarzenie odbyło się 24 kwietnia 2024 roku w przestrzeni eventowej bohema2.8. choreografem i reżyserem przedsięwzięcia, które otrzymało nagrodę publiczności fedora prizes biennale, jest tobiasz sebastian berg. w spektaklu wzięły udział osoby z niepełnosprawnościami – głównie niewidzące lub słabowidzące. do przestrzeni eventowej przybyły osoby przedstawiciele mediów, osoby publiczne i zaangażowane w kwestie społeczne, m. in. piotr sawicki z life on wheelz czy małgorzata szumowska, dyrektorka niewidzialnej wystawy. artystyczny wieczór poprowadziła kamila kalińczak. inicjatywie towarzyszy spot, który można obejrzeć na stronie kampanii. wideo pokazuje proces przygotowań do spektaklu z perspektywy gosi, jednej z uczestniczek. produkcja filmowa ma uświadamiać, że niepełnosprawność to tylko jedna z wielu cech, którymi można określić danego człowieka. źródło: youtube.com/@2koma7. na stronie internetowej kampanii można zapoznać się również z treściami edukacyjnymi szerzącymi ideę inkluzywności. możliwe jest także symboliczne podpisanie deklaracji w celu przyłączenia się do inicjatywy, a co za tym idzie – podkreślenia widoczności osób z niepełnosprawnościami. kolejnym etapem kampanii będzie publikacja dziennika dobrych praktyk, który powstaje we współpracy z partnerem merytorycznym kampanii, czyli united nations global compact network poland, polskim biurem inicjatywy angażującej biznesy w działania na rzecz celów zrównoważonego rozwoju onz (sdgs). dzięki domowi sprzedaży reklamy new age media spot będzie można zobaczyć w sieci kin cinema city. patronem honorowym akcji jest prezydent miasta stołecznego warszawy, natomiast medialnym – onet. (an).