Robert Biskupski na łamach dziennika Polska opisuje rozpoczęcie kampanii promującej nasz kraj w dwóch międzynarodowych telewizjach. Od wczoraj reklamy Warszawy można zobaczyć w CNN i BBC. Jak czytamy w artykule na antenie BBC stolica promowana jest za pomocą Szopena, tańców latynoamerykańsich i galerii. Warszawa ukazana będzie jako miasto twórców i miejsce pełne kultury, a także barów, tańców i nocnego życia.
W CNN zobaczyć można serię reportaży nie tylko z Warszawy, ale także z Poznania, Łodzi i Trójmiasta. Codziennie z różnych miejsc w stolicy na żywo z nadawać będzie Fionnuala Sweeney. Autor pisze, że pierwsze wyemitowane wczoraj wiadomości tłumaczyły dlaczego Polska jest coraz ważniejsza na arenie międzynarodowej i jak przygotowuje się do Euro 2012. Niestety kamery CNN poza urokami stolicy ukazały także, jak nieciekawie wyglądają prace na polskich budowach oraz warszawskie korki. Komentarzy udzielili sami warszawiacy, którzy nie wierzą w możliwość ukończenia działań organizacyjnych przed mistrzostwami. W artykule czytamy jednak, że ekipa CNN jest Polską zachwycona, a w Warszawie czują pozytywną energię. (mk)